تبلیغات
وب طرفداران رزیدنت اویل You could put your verification ID in a comment Or, in its own meta tag Or, as one of your keywords Your content is here. The verification ID will NOT be detected if you put it here. وبلاگ طرفداران رزیدنت اویل - معرفی بازی رزیدنت اویل:تاریخچه آمبرلا
Resident Evil Persian Fans Weblog

بازیها

تاریخ : 1391/12/16
نویسنده : HUNK

دوستان سلام

اینم معرفی کامل بازی رزیدنت اویل:تاریخچه آمبرلا






رزیدنت ایول: تاریخچه‌ی آمبرلا

به انگلیسی: Resident Evil: The Umbrella Chronicles

به ژاپنی: バイオハザード アンブレラ・クロニクルズ

تلفظ:Baiohazādo Anburera Kuronikuruzu

 

معرفی:در این بازی، رویدادهای مهم نسخه‌های پیشین و اصلی این سری که به نوعی با شرکت آمبرلا ارتباط داشتند، مانند رزیدنت ایول صفر، رزیدنت ایول ۱، رزیدنت ایول ۳ و ماموریتی به نام پایان آمبرلا را به شکلی گذرا نمایش دادند. این بازی‌ها نسخه‌ی بازسازی شده از سری ‌های نامبرده نیست و درحقیقت رویدادهای مهم آن بازی‌ها را به شکلی کوتاه، تقریبا متفاوت و البته از زاویه‌ی اول‌شخص روایت می‌کند.

 

شخصیت‌های قابل کنترل در این بازی:

کریس ردفیلد و جیل ولنتاین

کارلوس اولیویرا

 ربکا چمبرز، بیلی کوئن،

 ایدا وانگ

هانک

سناریو ها:

۱ سناریو۱: از خط خارج شدن قطار

۲ سناریو۲: رویداد عمارت

۳ سناریو۳: ویرانی شهر راکون

۴ سناریو۴: پایان آمبرلا

 

سناریو۱: از خط خارج شدن قطار

از خط خارج شدن قطار (به انگلیسی: Train Derailment) نام سناریو اول این بازی است. ربکا چمبرز و بیلی کوئن دو شخصیت قابل کنترل در این سناریو هستند. در این سناریو، رویدادهای مهم بازی رزیدنت ایول صفر نمایش داده می‌شود. پس از به پایان رساندن کامل این سناریو که خود شامل سه بخش می‌باشد، ماموریتی جدید در همین سناریو به نام آغاز، آزاد می‌شود. در این بخش جذیذ، چگونگی کشته شدن دکتر جیمز مارکوس توسط آلبرت وسکر و ویلیام برکین، زنده ماندن دکتر مارکوس و انتقام او ( پخش ویروس T در مقر پژوهشی آمبرلا در کوهستان آرکلی ) به تصویر کشیده می‌شود. شخصیت قابل کنترل در این ماموریت آلبرت وسکر می‌باشد.

 

 

سناریو۲: رویداد عمارت

رویداد عمارت (به انگلیسی: Mansion Incident) دومین سناریو بازی است. کریس ردفیلد و جیل ولنتاین دو شخصیت قابل کنترل در این سناریو هستند. نمایش رویدادهای مهم بازی رزیدنت ایول ۱ که بیانگر رویداد عمارت اسپنسر است، در این سناریو به شکلی گذرا به تصویر کشیده شده است. این سناریو از سه مرحله تشکیل شده است. در همین سناریو، دو ماموریت جداگانه نیز وجود دارد؛ " کابوس " (Nightmare) نام ماموریتی دو مرحله‌ای است که در آن نمایش داده می‌شود که ربکا چمبرز چگونه در این عمارت حضور یافت و از آنجا فرار کرد. ماموریت دیگر " تولد دوباره " (Rebirth) نام داشته که در آن مشخص می‌شود که چگونه آلبرت وسکر، پس از کشته شدن توسط تایرانت، زنده ماند و از عمارت فرار کرد. شخصیت قابل کنترل در این ماموریت آلبرت وسکر می‌باشد.



سناریو۳: ویرانی شهر راکون

 ویرانی شهر راکون (به انگلیسی: Raccoon's Destruction) سومین سناریو بازی است. جیل ولنتاین و کارلوس اولیویرا دو شخصیت قابل کنترل در این سناریو هستند. نمایش رویدادهای مهم بازی رزیدنت ایول ۳ که بیانگر نابود شدن شهر راکون توسط بمب هسته‌ای است، در این سناریو به شکلی گذرا به تصویر کشیده می‌شود. این سناریو از سه مرحله تشکیل شده است. در همین سناریو، دو ماموریت جداگانه نیز وجود دارد؛ " درب مرگ " (Death's Door) که شخصیت قابل کنترل این ماموریت ایدا وانگ است. در این ماموریت مشخص می‌شود که چگونه ایدا در پایان رویدادهای رزیدنت ایول ۲ زنده مانده و از شهر می‌گریزد. ماموریت دیگر " چهارمین بازمانده " (Fourth Survivor) نام داشته و هانک شخصیت قابل کنترل در این ماموریت است. نمایش چگونگی فرار هانک از شهر راکون، پیش از ویرانی شهر مربوط به این ماموریت می‌باشد.


سناریو۴: پایان آمبرلا

پایان آمبرلا (به انگلیسی: Umbrella's End) چهارمین و آخرین سناریو اصلی بازی است. کریس ردفیلد و جیل ولنتاین دو شخصیت قابل کنترل در این سناریو هستند. در این سناریو، نمایش داده می‌شود که کریس و جیل خود را به مقر آمبرلا در روسیه رسانده‌اند تا آخرین و قدرتمند ترین تایرانت شرکت آمبرلا (T-a.l.o.s) را نابود کنند. آن‌دو در پایان موفق به این کار می‌شوند و از آنجا می‌گریزند. این سناریو دارای سه مرحله می‌باشد. در همین سناریو، یک ماموریت جداگانه نیز وجود دارد؛ " میراث مخوف " (Dark Legacy) ماموریتی است که در آن مشخص می‌شود که آلبرت وسکر نیز وارد مقر آمبرلا در روسیه شده و قصد دارد تا اطلاعات سری شرکت آمبرلا را از ابررایانه‌ی Red Queen برداشت کند و علاوه بر آن سرگئی ولادیمیر را نیز نابود کند. با پیشبرد این ماموریت، وسکر در این هدف‌ها موفق می‌شود.

گیم‌پلی

این بازی، به شکل خطی می‌باشد و پیشبرد داستان و حرکت کاراکتر به سوی هدف‌ها برعهده خود بازی می‌باشد (به جز برخی موارد که به بازیباز حق انتخاب داده می‌شود). بازیباز فقط می‌تواند دشمنان را نابود کرده و یا به جمع‌آوری آیتم‌های گوناگون بپردازد. زاویه‌ی دید اول شخص می‌باشد. بازی دارای سیستم جمع‌آوری امتیاز بوده و در آغاز هر مرحله قابلیت ارتقاء اسلحه‌ها با کمک امتیاز جمع‌آوری شده وجود دارد.

 





موضوعات مرتبط: مقالات ,
برچسب‌ها: رزیدنت اویل:ماجراهای آمبرلا ,
آخرین مطالب
   
>